Friday 10 December 2010

GiveAway Akhir Tahun 2010 by TokEsah

tadi daku ingat nak post tentang booth wataniah tapi lepas tengok chatbox rupanya daku ditag oleh member daku yang sorang ini cik seha. contest ni dibuat oleh Tok Esah(kompius la laki ke pompuan ek tok ni).excited jugak ye nak taw hadiah Tok Esah ni.kalo de rezeki daku tak kemana ye tak teman2??

berikut nih syarat2 kalau korang nak join ye

1. buat entry  "GiveAway Akhir Tahun 2010"
and letakkan sekali gambar ni dan link kan terus ke entry ni
http://taq6889.blogspot.com

2.Jangan lupa letakkan gambar ni skali kat side bar blog korang  
dan link kan terus ke entry ni ye. Kalau pic besar sangat, korang tolong kecikkan ye.

3. Menjadi follower/cucu Tok Esah. Kalau tak nak pun tak paksa.
Kalau dah tu tak pe lah.

hehe.daku baru sahaja jadi follower Tok Esah
4. Buat satu slogan tentang, " Azam saya tahun 2011 ialah........"
tak lebih 100 patah perkataan. 

Azam saya tahun 2011 ialah nak buat bisnes n kumpul duit banyak2 sebab nak tolak ptptn.pastu sebagai pelajar mestilah saya nak improved CGPA kalo boleh 100%.hehe tinggi tu angan2 ni.walaupun nak sukses dalam akademik tapi saya nak aktif jugak dalam ko-ku esp wataniah.pastu tiap2 petang ke malam ke saya nak PAKSA kawan2 pergi jogging.kesian sape jadi kawan2 ku ye.tak lupa juga tanggungjawab sebagai anak,mestilah saya nak buat yang terbaik untuk family esp umiku sayang n nak elakkan berkasar dengan mereka.sebenarnya bukan nak berkasar tapi sebab terlalu sayang la jadi kasar ni.yo la tu.kalau sebagai teman pulak,saya akan cuba bantu korang semampu n sedaya mungkin sebab i love u'ols.

 5. tag 3 orang @ lebih blogger 
lain dan pastikan diorang tahu bahawa mereka telah ditag!
6. Dan last sekali, 
jangan lupe tinggalkan nama dan link entry penyertaan korang kat 
kotak komen entry "GiveAway Akhir Tahun 2010"  kat blog Tok Esah
Tarikh Tutup:
1/1/2011, jam 11.11pm

3 comments:

CIK TOM said...

good luck ye!!semoga bertuah!

Tok Esah said...

salam, hahaha TQ yer sudi join.. nak tahu siapakah tok esah, sila baca kat abou me, blog tok!! hehe


semoga tercapai azam baru yer.. hehe

oda said...

cik tom : hope so cik tom..tp kalo cik tom join kompem saya kalah..hehe

tok esah : hehe..bru terjah tok esah ri tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...