Saturday 26 April 2014

GUNUNG NUANG - stage 1

Alhamdulillah...
Selamat sampai dirumah.Walaupun malam tadi tidur almost 2.30am, tapi masa hiking tak rasa sakit kepala pun. Alhamdulillah. And now, I am writing this entry. Sebenarnya tadi dah terlelap dalam setengah jam lepas asar. Sekarang ni magrib and mata taknak pulak tutup.

Aku dah lama teringin nak naik NUANG. why??? sebab gunung nuang ni agak pemes dikalangan hikers la kot. Walaupun kitorang baru sampai waterfall which is only stage 1, tapi aku satisfied sangat-sangat. Subhanallah. Dah lama sangat aku teringin nak pegi sungai or laut, and my dream was achieved today. Ya Allah, airnya sangat bersih dan jernih. Kalau aku tak period, rasanya aku pun dah terjun.

After all, aku dapat relaxkan my mind for a while daripada pikirkan benda-benda yang messy nih. Syeghonokkk sangat. Actually, kitorang banyak kali gak sesat. Kat highway pun dah terlajak. Pastu dah sampai janda baik pun, salah track. Aku nih bawak kancil je pun. Tapi track macam untuk 4 wheel. Mujur aku tak pinjam kete Neo amat.

Thanks to group private tour nuang; fatin, wani, malin, kak na, aiman, anas. Semua teror-teror. Big thanks to fatin. Walaupun aku inform dia a last minute decision. Actually umi macam tak bagi aku pegi. And aku try ajak the boys tapi semua keje. So aku make my own decision. Sorry umi bcz i didnot inform u.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...