Sunday 4 May 2014

MARRIAGE

whoaa aku gila blogging pulak dah. sikit-sikit menulis. sikit-sikit menulis. Hahaha coz i prefer aand love writing rather than talking. So aku terpikir lak, camne aku nak apply job kalau aku xleh nak cakap. pas ni aku kena cari teman bercakap selalu.

Tengah malam ni aku nak story pasal marriage. Hari ni attend wedding kawan ala-ala bollywood. Ok she is so BEAUTIFUL. dah gaya aishwarya rai aku tengok. Opkos la weyh. aku rasa sume anak mamak ni natural beauty. Even big size ke tak cukup tinggi ke but yeah, you are beauty.

sebab kawan-kawan aku nak support wedding kawan bollywood nih, most of them wear baju panjab and at first diorang pakai nandek kat dahi tu. ala beli mydin je pun. mula-mula ada sorang kid tanya kat aku, "akak-akak, kenapa kawan akak pakai yang kat dahi tu?"

aku dengan innocent nya suruh budak tu tanya sendiri kat diorang. aku ingat budak tu suka tengok akak-akak yang meletop lagi gojes tu. tapi sebenarnya salah sangkaan. benda tu haram dipakai sebab ada kaitan dengan agama Hindu. aku pun tak berapa paham tapi nanti aku tanya pakar dulu then baru aku update. Neway takde pic pon. Malas nak upload. ok nytezzzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...